Trufelkowy świat

czwartek, 19 października 2017

Zupa porowa z serkiem topionym

Przy jesiennych klimatach bardzo lubię przyrządzać zupy na obiad.
Są szybkie, pyszne i rozgrzewają nas w chłodniejsze dni.
Dzisiaj zapraszam na porową z marchewką i serkiem topionym.
A Wy jakie zupy najczęściej gotujecie?



Składniki:
3 pory
3 marchewki
3 łyżki oliwy
1 łyżka masła
1,5 l wywaru warzywnego
100 g serka topionego śmietankowego
sól
pieprz

Wykonanie:
Warzywa umyć i osuszyć.
Białą część pora poszatkować, marchewki obrać i pokroić w plastry.
W garnku rozgrzać oliwę i dusić por ok 10 minut, pod koniec dodać marchewkę i masło i podsmażać jeszcze 5 minut. Po tym czasie wlać wywar warzywny i gotować tak długo, aż marchewka będzie miękka.
Do kubeczka wlać 2 chochle zupy, dodać ser topiony i wymieszać, aż się rozpuści. 
Dodać do zupy i wymieszać ponownie. 
Doprawić solą i pieprzem wg uznania.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. bardzo fajna zupa, lubię takie z serkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zupy z serkami ale takiej jeszcze nie jadłam. Muszę wypróbować Twój przepis w weekend. Tylko ja jestem z tych leniwych i do zupy dodam gotowego bulionu z butelki od Krakusa. Smakuje wyśmienicie, nie zawiera konserwantów... dla mnie to świetna alternatywa. Dzięki za przepis dam znać jak smakowała mi i mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak smakowało i wyślij zdjęcie ;)
      Pozdrawiam ciepło i życzę słonecznego czwartku!

      Usuń
    2. Zupa smakowała wyśmienicie :) Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia...Ale na pewno jeszcze nie raz będę ją gotować :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę :) !
      Pozdrawiam i życzę pięknego dnia!

      Usuń
  3. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!