Trufelkowy świat

sobota, 11 lipca 2015

drobiowe kąski z brzoskwinią i kiełbaską

Dzieeeeeń Dobry moi Kochani! 
Wiem, że mnie nie było tutaj prawie dwa miesiące, ale jak wcześniej pisałam najpierw były przygotowania ślubne, potem ślub i wesele, potem podróż poślubna, no i powrót do szarej rzeczywistości i jeszcze jest kilka spraw do załatwienia.

Czas tak szybko ostatnio mi leci, już jestem 3 tygodnie SZCZĘŚLIWĄ mężatką :).
Wakacje spędziliśmy w Turcji we dwoje (gdzie też poznaliśmy wspaniałych ludzi), a potem jeszcze 3 dni w Łebie z przyjaciółmi.

Te wszystkie wydarzenia opiszę w osobnych postach, bo na jeden to za dużo pisania.
Ale za to pokażę Wam jakieś zdjęcie z mojego najpiękniejszego dnia :). (więcej w osobnym poście będzie!)




 :))


Ostatnio robimy szybkie obiady, dlatego dziś mam dla Was taką propozycję.
Drobiowe kąski z brzoskwinią i piwoszkami. :)
Zapraszam!



Składniki:
1 pojedyncza pierś z kurczaka pokrojona w kostkę lub paski

1-2 małe kiełbaski pokrojone w plasterki, np. piwoszki
1 świeża brzoskwinia pokrojona w kostkę
1/2 posiekanej cebuli
oliwa z oliwek, u mnie Develey
sól
pieprz
dodatkowo:
ryż ugotowany wg przepisu
groszek z marchewką (przepis tutaj)

Wykonanie:
Na patelni rozgrzać oliwę, zeszklić cebulę, dodać kiełbaskę i podsmażać 5 minut.
Piersi posolić i popieprzyć wg uznania, można dodać też odrobinę innych ulubionych przypraw.
Wrzucić na patelnię i podsmażać ok 8-10 minut na mniejszym ogniu, po tym czasie dodać brzoskwinię i smażyć jeszcze 5 minut.
Kurczaka podawać z ryżem i zasmażaną marchewką z groszkiem. (u mnie marchewka, groszek i kukurydza). Smacznego! :)



2 komentarze:

  1. Pyszne kaski. Slubne zdjęcie też super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych wspaniałych dni na nowej drodze życia! :) Mąż ma wielkie szczęście mając tak dobrze gotującą kobietę u boku :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy komentarz od WAS :)
Dlatego komentujcie! :)