Trufelkowy świat

czwartek, 5 lutego 2015

Zupa Koperkowa SyS z jajkiem

Dzień dobry Moi Kochani :)...
Dzisiaj mam dla Was propozycję dla zabieganych - właśnie ostatnio chyba muszę się do takich zaliczyć.
Pyszna, zdrowa propozycja wg przepisu firmy SyS, z moją małą modyfikacją.
Wyszło naprawdę pysznie, nie spodziewałam się, że zupa koperkowa tak przypadnie do gustu mojemu Narzeczonemu :).

Smaczny, domowy smak, zapach koperku... Wyprodukowana na bazie naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników. Polecam! :)




Składniki:
Koperkowa zupa z ryżem firmy SyS

ryż biały, skrobia ziemniaczana, sól, koperek suszony (5%), ekstrakt drożdżowy, warzywa suszone 5% (marchew, pasternak, por, lubczyk, NATKA SELERA), suszony koncentrat cytryny, pieprz czarny
Pęczek koperku posiekany
2-3 łyżki śmietany gęstej 18%
sól
pieprz
dwa jajka ugotowane na twardo (najlepiej te "wsiowe":))

Wykonanie:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować.
Dodać 1 łyżkę masła i gotować mieszając od czasu do czasu ok 15 minut.
Na koniec dodać śmietankę wymieszaną z 4-5 łyżkami zupy, koperek i przyprawić do smaku. Podawać z jajkiem.

Smacznego! :)
 


 

3 komentarze:

  1. Zupa wygląda apetycznie! Zastanawiam się jak smakuje... Jajko dobrze komponuje się z koperkiem :) Ja zamiast śmietany dodałabym jogurt grecki. Myślę, ze byłaby równie dobra, a już na pewno bardziej dietetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to współczuję narzeczonemu.Kobieta zaradna nigdy nie zrobi zupy z proszku, nigdy... Ale cóż, otaczają nas lenie idące na łatwiznę, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszy mnie każdy komentarz od WAS :)
Dlatego komentujcie! :)