Trufelkowy świat

czwartek, 29 stycznia 2015

Herbatki ziołowe POSTI

Dzisiaj będzie hebraciany post.
Już jakiś czas temu otrzymałam pyszny zestaw herbatek ziołowych POSTI, to właśnie na bazie jednej z nich robiłam miętowo-czekoladowe brownie, dzięki którym wygrałam konkurs, podczas wydarzeń BlogerChefa.

Przepis na ciasto możecie znaleźć [tutaj].
A relacje z konkursu w osobnym poście [tutaj].
W paczce znalazłam rozmaite herbaty oraz uroczą puszkę z miętą.

Wybór smaków był naprawdę duży:
Mięta,
Mięta z cytryną,
Pokrzywa,
Melisa z truskawką,
Melisa,
Melisa z pomarańczą,
Mięta,
Mięta z jabłkiem i cynamonem.




Zimnymi, długimi wieczorami testowałam pyszne herbaty...
Najbardziej zasmakowały mi Mięta z jabłkiem i cynamonem oraz Melisa z truskawką, poza tym uwielbiam Miętowy smak. :)

Melisa jest znakomita po ciężkim i stresującym dniu w pracy, wycisza i uspokaja. Do tego kocyk i dobra książka i jest doskonale...
Mięta znakomicie sprawdziła się podczas Świąt, kiedy co chwilę się je i je... :)
Wtedy Mięta dobrze działa na żołądek...

Mięta z jabłkiem i cynamonem smakuje świątecznie, więc również idealnie sprawdziła się w świątecznym okresie.
Latem za to Herbaty Posti świetnie nadadzą się na mrożone, chłodzące napoje, na które przepisy również znajdziecie na moim blogu [klik] [klik].

Herbaty są idealnym rozwiązaniem na takie wieczory, jakie mamy teraz... Bo kto nie marzy po przyjściu z pracy wskoczyć pod ciepły kocyk, z pyszną herbatą i dobrym filmem lub książką... :)

2 komentarze:

  1. Ciekawe gdzie można nabyć te herbaty w aż takim wyborze ? Ostatnio kupiłam miętę, ale innych POSTI tam nie było. To znaczy innych ziołowch. Jedynie różne czarne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco, Chacie Polskiej, Piotrze i Pawle... :)

      Usuń

Smacznego!