Trufelkowy świat

czwartek, 29 stycznia 2015

Herbatki ziołowe POSTI

Dzisiaj będzie hebraciany post.
Już jakiś czas temu otrzymałam pyszny zestaw herbatek ziołowych POSTI, to właśnie na bazie jednej z nich robiłam miętowo-czekoladowe brownie, dzięki którym wygrałam konkurs, podczas wydarzeń BlogerChefa.

Przepis na ciasto możecie znaleźć [tutaj].
A relacje z konkursu w osobnym poście [tutaj].
W paczce znalazłam rozmaite herbaty oraz uroczą puszkę z miętą.

Wybór smaków był naprawdę duży:
Mięta,
Mięta z cytryną,
Pokrzywa,
Melisa z truskawką,
Melisa,
Melisa z pomarańczą,
Mięta,
Mięta z jabłkiem i cynamonem.




Zimnymi, długimi wieczorami testowałam pyszne herbaty...
Najbardziej zasmakowały mi Mięta z jabłkiem i cynamonem oraz Melisa z truskawką, poza tym uwielbiam Miętowy smak. :)

Melisa jest znakomita po ciężkim i stresującym dniu w pracy, wycisza i uspokaja. Do tego kocyk i dobra książka i jest doskonale...
Mięta znakomicie sprawdziła się podczas Świąt, kiedy co chwilę się je i je... :)
Wtedy Mięta dobrze działa na żołądek...

Mięta z jabłkiem i cynamonem smakuje świątecznie, więc również idealnie sprawdziła się w świątecznym okresie.
Latem za to Herbaty Posti świetnie nadadzą się na mrożone, chłodzące napoje, na które przepisy również znajdziecie na moim blogu [klik] [klik].

Herbaty są idealnym rozwiązaniem na takie wieczory, jakie mamy teraz... Bo kto nie marzy po przyjściu z pracy wskoczyć pod ciepły kocyk, z pyszną herbatą i dobrym filmem lub książką... :)

27 komentarzy:

  1. Ciekawe gdzie można nabyć te herbaty w aż takim wyborze ? Ostatnio kupiłam miętę, ale innych POSTI tam nie było. To znaczy innych ziołowch. Jedynie różne czarne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco, Chacie Polskiej, Piotrze i Pawle... :)

      Usuń
  2. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i interesujący tekst.

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbatki długo stosowane mają zbawienne właściwości dla naszego organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam herbatki jest ich tyle rodzajów, że można je stosować na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo ciekawe i może się naprawdę przydać, będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, dużo potrzebnych mi informacji znalazłam które wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam herbaty. Fajnie,że trafiłam na ten blog. Na pewno będę tu wracać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko dla zdrowia, bardzo fajny blog - przydatne posty poda mi się tu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dbajmy o siebie, takie herbatki mają długo falowe pozytywne skutki dla naszego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny dobry wpis, często tu zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządna porcja wiedzy, polecę znajomym żeby zgłębili temat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Często stosuję herbatki na jelitowe niestrawności.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie ziołowe herbatki, zwłaszcza zimą

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ziołowe herbatki, zwłaszcza zimą

    OdpowiedzUsuń
  20. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!