Trufelkowy świat

wtorek, 8 lipca 2014

Ice Tea - mrożona herbata miętowo-cytrynowa

Na upalne dni idealnie jest zrobić mrożoną herbatę.
O wiele zdrowsza od tych kupnych.
Szybko, pysznie i można kombinować wg uznania.
Mocno schłodzona szybko gasi pragnienie.


Składniki:
1/2 l mineralnej wody
1/2 l wrzącej wody
4 torebki herbaty miętowo cytrynowej
1 torebka czarnej herbaty

5 łyżeczek brązowego cukru
wyduszony sok z 1/2 cytryny
3-4 plastry cytryny
1 łyżka miodu
gałązka świeżej mięty
lód w kostkach

Wykonanie:
Torebki herbat zalać wrzącą wodą, dodać cukier. Kiedy się zaparzy, wyciągnąć torebki i dodać miód.
Do dzbanka wlać mineralną wodę, sok i plasterki z cytryny, świeżą miętę, dodać zaparzoną wcześniej herbatę. Schłodzić i dodać kostki lodu.
Można polewać. :)
Smacznego!


5 komentarzy:

  1. Mrożona herbata to raj na upalne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbata z miętą i cytryną to najpyszniejsza herbata na świecie <3 Kocham to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nie ma lepszych herbat mrożonych niż herbaty ziołowe, zwłaszcza w okresie letnim :) W okresie zimowym, jesiennym zdecydowanie preferuję normalne herbaty ziołowe. Moją ulubioną jest oczywiście herbata zielona, mogłabym ja pić litrami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od lat jestem wierna klasyce. Uważam, że wystarczy dobrze trafić, aby zasmakowała komuś czarna herbata. Sklep w sieci na pewno ma kilka rodzajów do wyboru, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uwielbiam aromatyczny smak takiej herbaty.

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!