Trufelkowy świat

piątek, 14 listopada 2014

kluseczki serowe z syropem trzcinowym

Dzisiaj witam Was z łóżeczka, niestety chora :(.
Wczoraj w nocy o 4 nie mogłam głowy z poduszki podnieść, okazało się że coś mi strzeliło w szyi, albo zawiało. Tak więc leżę owinięta w szalik i się kuruję.
Boli jak cholera :(, ale daje jakoś radę. Jest lepiej niż wczoraj.



Z innej beczki:
Niedawno dostałam słodką paczkę od firmy Diamant.


Była miłym zaskoczeniem, a w środku znalazłam:
- kubek - który na chwilę obecną jest moim ulubionym, codziennie piję w nim pyszne herbaty;
- silikonowe foremki do muffinek w kształcie serduszek, wypróbowałam - są świetne;

- oryginalne mieszadełka Kandissticks Bursztynowy;
- Syrop Trzcinowy Złocisty.
Całość była zapakowana w uroczy "eko" kartonik.

Tego samego dnia przygotowałam pyszne, serowe kluski, które polałam syropem trzcinowym.
Komponowało się idealnie.

 
Chcecie przepis?
Zapraszam! :)

Składniki (dla dwóch osób):

1 kostka sera białego półtłustego (250 g)
5-8 łyżek kaszki manny
szczypta soli
1 łyżeczka cukru waniliowego
2 jajka
do polania Syrop Trzcinowy Złocisty Diamant

Wykonanie:
W jednej misce wymieszać mikserem biały ser, żółtka, sól, cukier waniliowy. Na koniec dodać ubite na sztywno białka, wymieszać delikatnie.

Zagotować wodę w garnku, łyżką wykładać kluski, gotować ok 5 minut.
Gotowe polać cukrem trzcinowym i smacznego! :)




1 komentarz:

Smacznego!