Trufelkowy świat

piątek, 14 listopada 2014

Rozgrzewająca współpraca z Richmont :)

Podczas trwania mojej choroby, kurier odwiedził mnie z rozgrzewającą przesyłką od firmy RICHMONT. Trafił idealnie, właśnie miałam zamiar zaparzyć sobie jakąś rozgrzewającą herbatę..
Do testowania dostałam herbaty w sześciu przepysznych smakach. Nowa Zimowa Seria jest bardzo aromatyczna i klimatyczna. 



Znajdują się w niej takie smaki jak:
- Honey Raspberry Pear - aromatyczna kompozycja owoców leśnych z kwiatami hibiskusa słodzona miodem i sokiem malinowym;

- Orange Spicy Cinnamon - sok z pomarańczy, pełen witamin, połączony z korzenną kompozycją na bazie gruszki i Roiboos, plus cynamon;
- Mexican Dream Mulled Wine - połączenie naparu z owoców, hibiskusa, płatków dzikiej róży i korzennych przypraw z grzanym czerwonym winem - ciepło i tropikalna przyjemność;
- Black Chili Chocolate Rum - kompozycja czarnych herbat z nutą czekolady i chili - tej herbaty jestem bardzo ciekawa, brzmi świetnie! :)
- Ceylon Gold Whisky - kompozycja złotego naparu cejlońskiej herbaty z klasyczną whisky;
- Lemon Ginger Paradise - orientalna mieszanka na bazie aromatycznych przypraw i kardamonu - tą herbatę właśnie popijam i jest naprawdę przepyszna! :) 
Dla podsycenia smaku dodałam do niej dwie łyżeczki syropu trzcinowego i plaster cytryny. 

Jest znakomita, szklanka od Richmont idealnie pasuje do tego typu herbat.
Zapach aromatów herbaty czuć już w całym pokoju... Idealna na zbliżające się deszczowe dni... A do tego jaka pyszna! :)

Fajny film lub dobra książka, kocyk i herbata z serii Hot Winter Richmont. Wymarzony wieczór po ciężkim dniu :).

1 komentarz:

  1. Rewelacyjnie smakujące liściaste herbaty to jeden z najlepszych wyborów.

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!