Trufelkowy świat

czwartek, 5 czerwca 2014

test wałka sylikonowego z Emako.pl

W ostatnim czasie rozpoczęłam współpracę ze sklepem internetowym, w którym można kupić wiele fajnych gadżetów kuchennych i nie tylko, EMAKO.PL - radość z zakupów.
Dostałam możliwość przetestowania dwóch produktów.
Pierwszy z nich to silikonowy wałek, od dawna chciałam zaopatrzyć się w niego, dlatego bardzo ucieszyłam się, że mam okazję go przetestować.

Sam sklep internetowy jest bardzo przejrzyście zaprojektowany, czytelne zakładki pozwalają użytkownikowi szybko przemieszać się po poszczególnych kategoriach.
Za każde zakupy otrzymuje się punkty, które można później wymieniać na prezenty.
Ceny myślę, że są przystępne.
Przesyłka szybka i bez zarzutów, zamówienie złożyłam w piątek, a już w poniedziałek kurier przyjechał z produktami (czekałam 1 dzień roboczy).
Kontakt jest naprawdę bardzo dobry.

Przejdźmy do produktu, który testowałam.


Sylikonowy wałek firmy La Cucina,
dużo lżejszy od mojego starego wałka :).
Łatwiej było mi rozwałkować ciasto na makaron, idealnie pasuje do moich niedużych rąk :).

Ciasto nie przywiera.
Kolor bardzo wesoły i przyjazny.
Cena 21,99 zł myślę że jest dobra.





Przepis na makaron domowej roboty znajdziecie tutaj.

1 komentarz:

Smacznego!