Trufelkowy świat

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Marynata do karkówki z grilla i karkówka :)

Pogoda nam dopisuje, zbliża się znowu trochę wolnego, świetny czas na grillowanie.
Dzisiaj mam dla Was pyszną, prostą w przygotowaniu marynatę, doskonale nadaje się do karkówki.



Składniki:

mniej niż 1/2 szkl oleju
sól

pieprz świeżo mielony
1 łyżeczka słodkiej papryki
1 łyżka majeranku
4 ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę
2 łyżki ketchupu (u mnie DEVELEY McDonalds)
1 łyżka musztardy (u mnie sarepska klasyczna DEVELEY)
3 skruszone liście laurowe
3 zmiażdżone suszone owoce jałowca
Dodatkowo:
8-10 plastrów karkówki


Wykonanie:
Wszystko dokładnie wymieszać.
Zamarynować mięso i odstawić na noc.
Następnego dnia można przejść do grillowania :).
Najpierw mięso grillujemy na tacce, a pod koniec rumienimy je na samych raszkach :).
Pyszne, kruche i soczyste!
Ja podałam z sosem czosnkowym DEVELEY. :)










 

2 komentarze:

  1. Pożarłem te zdjęcia..;-) Marynata ekstra, jeszcze z racji piłko-święta "dokropiłbym" trochę dobrego portera do marynaty i danie na wieczorne emocje jak znalazł, a nuż nawet kobieta się skusi ;-)

    Adiós!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie "dokropienie" świetna sprawa! :) Idealnie! :))
      oj na pewno nie jedna kobieta się skusi na taką karkówkę :)!
      Pozdrawiam serdecznie! :))

      Usuń

Smacznego!