Trufelkowy świat

środa, 12 grudnia 2012

orzeźwiająco i smacznie z pomarańczą w roli głównej!



Dzień dobry, dobry wieczór!

Ale dzisiaj mroźno, tak mroźno, że wzięłam się w sobie, mimo tego, że postanowiłam nie wychodzić już z domu, tylko się uczyć, no i wybrałam się do sklepu po pomarańczę, sok wyciśnięty ze świeżych pomarańczy (mieli tylko tymbark - ale jest smaczny i tylko takie mogę pić) i wodę mineralną, niegazowaną. A to wszystko przez ten mróz, bo tak strasznie mi się chciało pić, a herbaty miałam już dosyć :)



Pomarańczę pokroiłam na plasterki, wlałam 3/4 szkl soku i resztę wody. Wodę mineralną dodaję dlatego, bo nie lubię za słodko. :)








Pyszne i orzeźwiające :) !

2 komentarze:

  1. Świąt białych, pachnących choinką, skrzypiących śniegiem pod butami,
    Spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, pełnych niespodziewanych prezentów.
    Świąt dających radość i odpoczynek, oraz nadzieję na Nowy Rok 2013,
    Żeby był jeszcze lepszy niż ten, który właśnie mija.
    życzy Christopher http://edicook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!