Trufelkowy świat

sobota, 17 października 2015

Pierś z kurczaka na zdrowych dodatkach

Cześć i czołem.
Wiem, wiem dawno mnie tutaj nie było. Ostatnio ciągle coś, jak nie było przygotowań do ślubu, podróży poślubnej, to teraz głównym tematem stało się załatwianie mieszkania.
Już za rok będzie gotowanie w mojej własnej kuchni. To będzie serce naszego mieszkanka.
Już mam tyle pomysłów urządzenia tego miejsca, że sama nie wiem co wybrać... Jak macie fajne inspiracje to wrzucajcie! :)
Ja będę się też nimi dzielić! :)
Zbieram wszystkie, a na końcu stworzę z nich jakieś własne... :)

Dzisiaj mam dla Was pomysł na szybki obiad, pierś z kurczaka podana na zdrowych dodatkach w towarzystwie bagietki z camembertem. Lubicie?! :) (Bo ja kiedyś nie przepadałam za camembertem, ale ostatnio w małych ilościach bardzo polubiłam!)




Składniki:

1 pojedyncza pierś z kurczaka
ulubione przyprawy
oliwa z oliwek

1 gruszka
świeży szpinak baby
kilka kulek winogrona
pomidor obrany ze skórki
świeża bagietka z serem camembert 
kilka orzechów włoskich
ocet balsamiczny, np. Develey


Wykonanie:
Pierś obtoczyć w ulubionych przyprawach. Odstawić na godzinkę do lodówki.
Na patelni rozgrzać oliwę z oliwek. Podsmażyć pierś z obu stron na złoty kolor.
Na talerzu ułożyć liście szpinaku, pokrojoną i obraną gruszkę, winogrona, kawałki pomidora. Na środek wyłożyć pierś z kurczaka i posypać orzechami. Skropić octem balsamicznym.
Pysznie komponuje się z podgrzaną bagietką w towarzystwie sera camembert. :)
Smacznego!



12 komentarzy:

  1. ale komponuje sie rewelacyjnie! Sam przed chwil a wcinałem piers:)
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne danie, wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowity blog, przyjemnie sie go czyta i ogląda !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły i interesujący wpis !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej propozycji na przygotowanie piersi z kurczaka to nie widziałam, brzmi pysznie, muszę koniecznie przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog z ciekawymi przepisami, muszę tego spróbować w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno, nie ma opcji bez apteczki.

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!