Trufelkowy świat

wtorek, 13 stycznia 2015

Makaron z sosem szparagowo-śmietanowym

Dawno mnie nie było, ale to dlatego, że ciągle coś (na szczęście same przyjemne rzeczy:)). 
Najpierw moje urodziny, goście, przygotowania, potem my w gości, potem z Przyjaciółką jechałam oglądać sukienki ślubne (i przymierzać!), to już za jakieś yhmmm 5 miesięcy. Coraz większy stres. Kilka wpadło mi w oko, jest też moja faworytka. Ale to już zostaje moją tajemnicą. :)
No i tak zleciało, nawet się nie wyspałam przez te ostatnie dni. Teraz przed nami targi ślubne i dalszy ciąg przygotować... :)

Dzisiaj mam dla Was szybki i naprawdę pyszny obiad. Chwila moment i gotowe. :)
Zapraszam na makaron z sosem szparagowo-śmietanowym.



Składniki:
ulubiony makaron ugotowany wg przepisu na opakowaniu
1 słoik szparagów (ten duży)
odrobina oliwy
1/2 cebuli posiekanej drobno
3/4 kartonika śmietanki 12% (tej rzadkiej)
sól
pieprz
posiekany koperek

Wykonanie:
Na patelni rozgrzać oliwę i zeszklić cebulę, po chwili dodać pokrojone i odsączone szparagi. Podsmażać 5 minut. Dodać śmietanę, zagotować i zmiksować za pomocą blendera. 
Przyprawić solą i pieprzem wg uznania.
Gotowy sos wymieszać z makaronem, całość posypać koperkiem.


Smacznego :)

12 komentarzy:

  1. Jadłabym !
    Wygląda pysznie !! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Polecam, szybko i pycha! :))
      a jak będzie sezon szparagowy, który uwielbiam, to można zastąpić te ze słoika, świeżymi;)

      Usuń
  2. Szybko i smacznie
    Pozdrawiam
    PS. Gratuluję i życzę wspaniałego udanego wesela i szczęśliwego życia

    Zapraszam http://slodkieokruszki.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prowadzony blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  8. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny wpis oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!