Trufelkowy świat

czwartek, 18 grudnia 2014

Makaron Carbonara

Dzień Dobry - Kto już nie śpi? :) Bo ja już na nogach od 5.30 (mój Pies od 5 próbował mnie obudzić:p).
Dzisiaj mam dla Was szybki, pyszny obiad - makaron Carbonara, ja uwielbiam, a Wy :)?



Składniki:
1 szkl mleka
1 serek topiony śmietankowy
1/2 cebuli drobno posiekanej
kawałek boczku wędzonego surowego pokrojonego w cienkie plasterki lub drobną kostkę
natka pietruszki
1 łyżka mąki tortowej
świeżo mielony pieprz i sól
ok 300 g makaronu spaghetti ugotowanego wg przepisu na opakowaniu

Wykonanie:
Mleko podgrzać z serkiem topionym, cały czas mieszając. Mąkę wymieszać z odrobiną wody i dodać do sosu , zagotować, doprawić świeżo mielonymi najlepiej przyprawami - solą i pieprzem. Na odrobinie oliwy podsmażyć cebulę oraz boczek. Dodać do sosu razem z posiekaną pietruszką i polać nim makaron.
Smacznego! :)
Prosto, szybko i przede wszystkim pysznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smacznego!