Trufelkowy świat

poniedziałek, 21 lipca 2014

sok jabłkowo-miętowy

Będąc wczoraj na grillu u Grażyny, zainspirowałam się potrawami, które przygotowała (tematyka jabłkowa) i postanowiłam ugotować pyszny sok jabłkowo-miętowy.

Składniki:
1 kg jabłek papierówek lub innych małych i dość miękkich

3 łyżki miodu
1 łyżka cukru brązowego
10 liści mięty
woda


Wykonanie:
Jabłka zalać wodą (tak by pokryły jabłka, nie za dużo) i zagotować z miodem, cukrem i miętą.
Kiedy jabłka będą miękkie całość zmiksować blenderem. Następnie całość przelać przez sitko do dzbanka. Schłodzić. Idealnie gasi pragnienie! :)
Zmiksowane owoce, które zostaną można zamrozić lub dodać jako mus jabłkowo-miętowy do deserów.


18 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że jabłka się przydały i wylądowały w tak smacznym napoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że się przydały :)
      część zjedliśmy w całości, a pozostałe przerobiłam na ten pyszny sok.
      Moje jeszcze ok 5 dni i też się będą już dobre! :)

      Usuń
  2. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  4. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by nie lubił soku jabłkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny przepis, ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis, a soczek z jabłuszek to same witaminki i zdrowie dla ciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. To pamiętam jeszcze z dzieciństwa a teraz sama robię dla sowich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem co będę robiła z jabłek. Fajnie,że trafiłam na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie zawsze tyle jabłek się marnowało...

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!