Trufelkowy świat

czwartek, 16 stycznia 2014

Oberstdorf - początek...


CZEŚĆ wszystkim  :)

Jeszcze nie miałam czasu, żeby coś tu w Oberstdorfie upiec, czy ugotować, ale na wszystko przyjdzie czas, jestem tu dopiero od wczoraj:).
Jest tutaj pięknie, wszyscy są bardzo gościnni i pomocni.
Pokój dzielimy razem z Karoliną, też polką, ale z Wałcza :).
Już mamy różne plany, żeby czas nam szybko zleciał !
Będziemy robiły dużo zdjęć, i mam nadzieję, że czasami pogotujemy razem!

Przesyłam WAM pozdrowienia i buziaki i porcję zdjęć :D
Trzymajcie się i do usłyszenia!









Ja już zakochałam się w tym miejscu ...
Brakuje mi tu tylko Pusiaka :((

Ale damy radę ! Musimy, jak wrócę będą same przyjemności :) ! A co !

2 komentarze:

  1. Oj jak tam pięknie szkoda, że mnie tam nie ma razem z Tobą byś mi ładnie gotowała smakołyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedział :) Byle nie z niemieckiej mąki, ale to co jak przyjedziesz i zrobisz mi niespodziankę ugotuję co zechcesz! :D:*

      Usuń

Smacznego!