Trufelkowy świat

czwartek, 28 marca 2013

jogurt w kilka chwil

Mam dla Was kolejną propozycję na szybkie, zdrowe śniadanie. Jogurtu do końca samemu w niej nie robimy. Ale urozmaicamy jogurt naturalny. A wzbogacowny o owoce jogurt naturalny jest z pewnością zdrowszy od gotowych owocowych jogurtów! 


Potrzebujemy:
jogurt naturalny 200g
2 banany
łyżka ulubionej konfitury (opcjonalnie)



Wykonanie:
Banany miksujemy z pozostałymi dodatkami za pomocą blendera.
Można dodać inne owoce: jagody, truskawki, poziomki, borówki, i inne.





6 komentarzy:

  1. często sobie robię takie koktajle, uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio często takie robię ;)
      Są dużo zdrowsze i dużo smaczniejsze od gotowych owocowych jogurtów :D

      Usuń
  2. super blog!
    zapraszam do mnie:
    kulinarne-przygody-ziuty-i-pati.blogspot.com

    pozdrowionka, Pati x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie propozycje, ale ja je zjadam na kolację zazwyczaj. Do jogurtu dodaję różne rzeczy: banany, pomarańcze, czekoladę gorzką, właściwie to co mi się nawinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dodaję to co mam w danej chwili w lodówce lub w szafce :)
      Z niecierpliwością czekam na truskawki :))
      Bo te co zamroziłam (zeszłoroczne) wszystkie już zjadłam :(

      Usuń

Smacznego!