Trufelkowy świat

sobota, 20 października 2012

Muffinkowa uczta - jabłka, gruszki, cynamon




Z moim Ukochanym Facetem mam dzisiaj "mięsięcznicę" 22, postanowiłam więc, korzystając z okazji, że jest w szkole, zrobić mu słodką niespodziankę - i tak oto powstały moje muffinki :)



Przygotowałam:

2 szklanki mąki pszennej

2 jajka

7 łyżek cukru

100 ml oleju

3/4 szklanki mleka

1 łyżeczka proszku do pieczenia

3 łyczeczki cynamonu

1 łyżeczka przyprawy korzennej

pół łyżeczki soli

2 jabłka - w kostkę

1 gruszka - w kostkę

garść orzechów włoskich



Szykujemy dwie miski. W pierwszej mieszamy suche składniki. W drugiej mokre. Mokre składniki przelewamy do suchych i mieszamy, tak by pozostawić delikatne grudki. Dodajemy nasze owoce - mieszamy.



Wylewamy ciasto do foremek na muffinki - ja miałam papierowe :)

Posypujemy orzechami, które również możemy dodać do ciasta :)

Wkładamy do nagrzanego do 200st piekarnika i pieczemy ok 20-25 minut - do efektu suchego patyczka :)



Wyjmujemy i zajadamy :)

Jak ktoś lubi, można polukrować :)



Smaczności :)))

1 komentarz:

Smacznego!