Trufelkowy świat

poniedziałek, 5 listopada 2012

piersi z kurczaka w sosie śmietanowo-pieczarkowym !




Dzień dobry, wieczór - za oknem już ciemno.... Tak tego nie lubię w jesieni :( szaro, buro i ponuro.

Ale dzisiaj mam dla Was przepis na przepyszny obiad, szybki, bardzo smaczny i nie drogi:)

na obiad we dwoje przygotowałam:

Do sosu:

1 pierś podwójna - pokrojona w kostkę, przyprawiona solą, pieprzem i delikatnie majerankiem

pieczarki - ok 0,5kg - pokrojone

cebula - pół, pokrojona w kostkę

śmietanka 30% - mały kartonik

mąka do zaklepania sosu:) ziemniaki - tyle ile kto lubi, ja jestem ziemniakożerna :)) - ugotowałam i podusiłam ze śmietanką i masłem na puree. Na patelni rozgrzewamy masło, szklimy cebulę, dodajemy pieczarki i smażymy,

piersi z kurczaka podsmażamy krótko na drugiej patelni, po czym przekładamy na patelnię z pieczarkami. Wszystko zalewamy śmietanką i dusimy ok 20 minut.

Na końcu dodajemy zaklepkę i doprawiamy do smaku. Podajemy z duszonymi ziemniakami :)) lub jak kto woli z makaronem. Smaczności!







1 komentarz:

Smacznego!