Trufelkowy świat

piątek, 22 sierpnia 2014

naleśniki na śniadanie, z serkiem i owocami

Dzień dobry Kochani! :)
W końcu chyba zaczyna się układać jeszcze lepiej, wczoraj byłam pierwszy dzień w nowej pracy, i jestem bardzo zadowolona:).

Mam przez to więcej energii i motywacji do działania! :)

Dzisiaj mam dla Was propozycję na syte śniadanko.
Uwielbiam naleśniki z owocowymi dodatkami! A Wy? :)

 

 

Składniki na ciasto:
1 szkl przesianej mąki

1 szkl mleka
1 jajko
szczypta soli
oliwa
Składniki dodatkowe:
1-2 serki typu danio, np. waniliowy, brzoskwiniowy, itd

borówki
maliny
dżem truskawkowy (u mnie Twój Ogród)
syrop "Ananas z Wanilią" Eterno

Wykonanie:
Składniki na ciasto naleśnikowe zmiksować, jeśli jest za gęste dodać więcej mleka, jeśli za rzadkie więcej mąki. Odstawić na 10 minut.
Smażyć naleśniki na rumiano z obu stron na patelni wysmarowanej delikatnie oliwą.

Gotowe naleśniki wysmarować serkiem, dodać dużo malin i borówek. Zamknąć na pół, zrobić zygzaki dżemem i syropem, ozdobić borówkami i kawałkami ananasa. Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smacznego!