Trufelkowy świat

czwartek, 22 maja 2014

Sałatka ze świeżym szpinakiem


Przez to danie zapraszam Was do akcji na blogu kuchennewzlotyiupadki.blox.pl.
Bardzo fajna i ciekawa akcja. Ja uwielbiam szpinak pod każdą postacią! Mam go jeszcze trochę w ogrodzie, więc coś jeszcze wykombinuję:).

Postanowiłam zrobić ulubione danie mojego P. - roladki z brzoskwinką.



A do nich pyszną sałatkę ze świeżym szpinakiem i rzodkiewkami z ogródka :).




Składniki:
ok 15 liści szpinaku

1/2 pomidora obranego ze skórki
1/2 puszki kukurydzy
1/4 serka fety
5 rzodkiewek
świeżo mielony pieprz



Wykonanie:
Liście szpinaku umyć i osuszyć. Pomidora, fetę, rzodkiewki pokroić wg uznania. Dodać kukurydzę. Wszystko wymieszać i opruszyć odrobiną świeżo mielonego pieprzu.
Smacznego! :)


Czas na szpinak!
</

2 komentarze:

  1. Fajna ta sałatka. Chętnie bym po nią sięgnęła :) Zapraszam Cię z tym przepisem do mojej akcji "Czas na szpinak 4", jeśli oczywiście masz ochotę dołączyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna akcja :)
      Myślę, że skorzystam :)
      pozdrawiam :)!

      Usuń

Smacznego!