Trufelkowy świat

czwartek, 7 grudnia 2017

Orkiszowy omlet z bananem

Dzisiaj pyszna i sycąca propozycja dla wszystkich łasuchów i fanów omletowych.
Orkiszowy omlet bananowy.
 


Składniki:
1,5 łyżki mąki orkiszowej, np. TOTA
2 jajka
1 banan
dodatkowo:
kiwi

olej kokosowy

Wykonanie:

Kiwi obrać i pokroić w plastry.
Białka oddzielić od żółtek i ubić na sztywną pianę.
Żółtka, banana i mąkę zmiksować blenderem na gładką masę i połączyć z białkami.
Na patelni rozgrzać olej kokosowy i wylać ciasto. Kiwi ułożyć na omlecie.
Smażyć z obu stron na złoty kolor.
Smacznego!

  

6 komentarzy:

  1. Pysznie :-) uwielbiam taki omleciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, omlet z bananem, a na zdjęciu kiwi...Pewnie przeleciałabym nie czytając przepisu, bo za omletami nie przepadam, ale to mi się kupy nie trzymało i jak już przeczytałam , wypróbuję, to może nie smakować, jak zwykły omlet, nawet nie powinno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet na słodko to nie do końca moje smaki, raz zrobiłam i się zraziłam. Twój wygląda smakowicie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie, lubie poranne slodkosci. Mąkę również znam i polecam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności, musze zrobić mężowi

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń

Smacznego!