Trufelkowy świat

czwartek, 19 czerwca 2014

maślane ciasteczka z dżemem

Ostatnio miałam przyjemność nawiązać współpracę z firmą "Twój Ogród", jest to niewielka, regionalna przetwórnia owoców z siedzibą w Starachowicach (woj. świętokrzyskie).
Produkty wytwarzane są tylko ze świeżych, najwyższej jakości owoców. Nie zawierają konserwantów, sztucznych aromatów, ani substancji zagęszczających. Dostawcami dla "Twojego ogrodu" są najlepsi plantatorzy z obszaru świętokrzyskiego.
Pyszności zamknięte w ślicznych słoikach mają intensywny i naturalny smak, a to wszystko dzięki sprawdzonym recepturom i procesowi smażenia.
Dodatki prawdziwej wanilii, soku i skórki z cytryny dodają przetworom jeszcze lepszego smaku.
Obecnie w asortymencie są pyszne dżemy, konfitury i musy. Dostałam cały kartonik przepysznych dżemów. Były truskawkowe, z czerwonej mirabelki i tej zwykłej, morelowe i wiele innych.


Jeszcze tego samego dnia postanowiłam przygotować ciastka maślane z dodatkiem dżemu.
Wyszły tak dobre, że zniknęły w ciągu kilku godzin.
Z przepisu wyszło mi 25 ciastek.


Składniki:
200 g masła
3 jajka
5 łyżek cukru
1,5 szkl mąki tortowej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
ulubiony dżem (u mnie dżemy mirabelkowy, czerwona mirabelka i truskawka "Twój ogród")



Wykonanie:
Masło z cukrem ubić mikserem, dodać stopniowo jajka, a na koniec przesianą mąkę i proszek do pieczenia.
Blachę wysmarować i oprószyć mąką. Wykładać ciastka łyżką, na każde wyłożyć po łyżeczce dżemu.
Piec w nagrzanym do 180 stopni piekarniku ok 10-12 minut.
Smacznego! :)






2 komentarze:

  1. Twoje ciasteczka chca do mnie...Prosze kurierem .....zamawiam. Masz talent 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :D
      Częstuj się :D
      Można z nimi kombinować na wiele sposobów, dodawać kawałki czekolady, orzechy, rodzynki i są potem niczym pieguski :D

      Usuń

Smacznego!