Trufelkowy świat

piątek, 14 lutego 2014

frytki marchewkowe

Witam Was Kochani!
Jeszcze 45 dni i wracam do moich ukochanych Szamotuł i mojego Ukochanego P. :* za którym bardzo tęsknię :(.
Ale mam nadzieję, że szybko zleci... 32 dni już za mną.

Dzisiaj Walentynki - wszystkim życzę w tym dniu dużo miłości, przytulności i czułości, i aby to gościło u Was nie tylko w Walentynki, ale każdego dnia! :)
                                Wakacje 2012 ;* z P.

Od prawie dwóch tygodni ćwiczymy razem z Karoliną (tzn ja od dwóch tygodni, Karolina dłużej:)), i jestem z tego bardzo dumna, żałuję tylko, że wcześniej nie zaczęłam, zawsze można w ćwiczeniach pozbyć się trudów dnia, złych emocji, człowiek chodzi bardziej zadowolony, uśmiechnięty i ciałko wygląda dużo lepiej, już widzę małe zmiany :D.
A ćwiczymy razem z Ewką Chodakowską :)

Dzisiaj mam dla Was frytki marchewkowe w towarzystwie piersi z kurczaka i innych kolorowych warzyw.
Składniki:
4 marchewki
oliwa
ulubione zioła

Wykonanie:
Marchewki obrać i pokroić w paski wg uznania. Skropić oliwą i wymieszać z ulubionymi przyprawami.
Wyłożyć na blaszy, tak aby jedna nie przykrywała drugiej.
Piec ok 20-30 minut w nagrzanym do 180-190 stopni piekarniku.
Gotowe! :)


Do tego bardzo smaczna jest pierś z kurczaka obtoczona w ulubionych ziołach i usmażona/uduszona na kilku kroplach oliwy z oliwek z obu stron.

Do dania warto zaserwować inne ulubione warzywa.
U mnie wersja z groszkiem i kalafiorem :).

Smacznego! :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smacznego!