Trufelkowy świat

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kulinarny Piknik BlogerChef

Niedawno relacjonowałam Wam Wielki Finał BlogerChefa, o którym możecie poczytać tutaj: [klik].


Następnego dnia, 6. lipca, po nocce w wygodnym łóżku i po przepysznym śniadaniu, o godzinie 9.30 odbył się Piknik Kulinarny BlogerChefa.


Piknik rozpoczął się od pokazu Dawida Pietrasza z marką OLE!, było smacznie, kolorowo i przede wszystkim pięknie. Urocze przystawki w uroczych naczynkach pięknie ze sobą współgrały...


Na innych stanowiskach rozpoczęły się: pokaz Jerzego Pasikowskiego, warsztaty wypieków i gotowanie Przyjaciół Winiary.


Miałam przyjemność uczestniczyć w konkursie kulinarnym z marką POSTI. Naszym zadaniem było przygotowanie deseru lub napoju na bazie ziołowych herbatek - melisy lub mięty.
Pięciu uczestników szykowało pyszne i oryginalne dania z ziołowym akcentem.
Były czekoladowe naleśniki, sorbet truskawkowy, orzeźwiająca lemoniada, serniczki i moje miętowo-bananowe brownie, którym udało mi się wygrać konkurs! :)
Było to dla mnie bardzo dużym i miłym zaskoczeniem.




Oprócz konkursu były również warsztaty czekolady, gotowanie z piwami z browaru AMBER, grillowanie na stanowisku Sokołowa oraz pokaz Jana Kuronia na stoisku Fit&Easy.


W ten upalny dzień można było się ochłodzić przepysznymi lodami PATISERKA - sorbetami oraz mlecznymi w pysznych ciastkach, a energii dodawała nam pyszna kawa DeLonghi.


 

Jeszcze raz chciałam podziękować Organizatorom: Kasi i Markowi, za miło spędzony czas, za to że mogłam uczestniczyć w tym Wielkim Wydarzeniu, poznać tylu nowych, wspaniałych ludzi i zdobyć nowe doświadczenia! :)
Dziękuję Wam!


*wykorzystane zdjęcia: moje oraz dzięki uprzejmości fanpage'a BlogerChefa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smacznego!