Trufelkowy świat

środa, 2 lipca 2014

Pomóżmy oszlifować chore serduszko Tolci!!!

Pomóżmy małej słodkiej Tolci, której serduszko niestety nie bije, tak jak u innych zdrowych Dzieci.
Jest to Mała Siostrzenica naszej kochanej Koleżanki Blogerki, autorki bloga Bona Apetita!
O Tolci możecie poczytać tutaj.



Wpis z facebooka:

Cześć! Jestem Tola. Moja mama mówi na mnie Diamencik. Jednak moje serduszko jest bardzo chore - dlatego bardziej brylantowe, trzeba je oszlifować aby pięknie błyszczało. Kiedy byłam u mamy w brzuszku Pani Doktor bardzo zmartwiła moich rodziców i całą rodzinę. Okazało się, że moje serduszko nie jest takie jak u zdrowych dzieci. Wydrukowała kartkę, na której były dziwne znaki: AP, TGA, VSD(JD) ja nie wiem co to znaczy, ale mama albo ciocia na pewno Wam wytłumaczą. Teraz jestem w szpitalu razem z mamą i tatą. Czekam aż zrobią mi wszystkie badania i przygotują do pierwszej operacji, podobno ma ich być więcej. Ja nie wiem co to operacja, ale bardzo się boję...

Cześć, tu ciocia Toli. Przedstawiam Wam krótki opis choroby Toli z konsultacji prenatalnej:

"Stwierdzono u płodu KRYTYCZNĄ WADĘ SERCA - odejście obu naczyń z prawej komory, zarośnięcie pnia płucnego, ubytek przegrody międzykomorowej (...) Duży ubytek napływowy przegrody międzykomorowej, nie ma odpływu do naczynia z lewej komory. Lewa komora nieco mniejsza od prawej. (...)"
Ponadto Tolka ma wadę prawej rączki.

Wady serca to :
VSD - Ubytek przegrody międzykomorowej
TGA - Przełożenie dużych naczyń
PA - Zarośnięcie zastawki pnia płucnego

Czekamy na wyniki badań i plan dalszego leczenia.
Dziękujemy Fundacji Serce Dziecka.

Jeśli chcą Państwo pomóc oszlifować nasz Diamencik podaję nr konta:
· na rachunek bankowy złotowy,
PL 57 1160 2202 0000 0002 0905 3111
- tytuł/opis przelewu : ANATOLA KUBOWICZ
· wpłaty w Euro: PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272, SWIFT BIGBPLPW. ANATOLA KUBOWICZ


Konta należą do fundacji Serce Dziecka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smacznego!